ناجا برای كلانتری ها و پاسگاه ها استاندارد خاص تعریف كرده است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'احمدرضا رادان' روز سه شنبه در همایش طرح مكنا - مدیریت كیفیت نیروی انتظامی - افزود: پاسگاه ها و كلانتری ها در طرح مكنا ارزیابی می شوند و سطح آنان مشخص و سطح انتظار نیز برای هر یك از آنان تعریف شده است.

وی تصریح كرد:كلانتری ها و پاسگاه ها باید به یك كف استاندارد در ارزیابی ها دست یابند در غیر این صورت حذف خواهند شد، همچنین شایستگی، انتصاب و ارتقا نیز در كلانتری ها با طرح مكنا تلفیق شده و اگر نیرویی نشان ها و مدال این طرح را دریافت نكرده باشد نمی تواند ارتقا یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اهمیت تعالی رفتار سازمانی در نیروی انتظامی اظهار داشت: هر ساله بیش از 10 هزار پرسنل نیروی انتظامی با این هدف آموزش می بینند كه طرح مكنا نیز در راستای سازگاری پرسنل تدوین شده است.

سردار رادان با تاكید بر اینكه پلیس پیشگیری و پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله نیروهایی هستند كه ارتباط زیادی به صورت چهره به چهره با مردم دارند، یادآور شد: افزایش تعالی رفتار سازمانی این دو نیرو در اولویت كاری نیروی انتظامی قرار دارد كه بحث كلانتری ها و پاسگاه ها بسیار جدی است.

وی با بیان اینكه قرار بود طرح مكنا از تهران بزرگ آغاز شود، خاطر نشان كرد: براساس برنامه ریزی ها، نیروی انتظامی در همه استان های كشور از 29 تیر ماه جاری درگیر این طرح خواهند شد و با هیچ كس شوخی نداریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه كرد: تا مهر ماه امسال باید زیرساخت های این طرح تمام و از مهر تا بهمن ماه طرح اجرایی شود . اسفند ماه با ارزیابی طرح اعطای نشان نیز خواهیم داشت.

سردار رادان خوشایندسازی در محیط كار را یكی از محورهای مهم این طرح دانست و گفت: محیط كار باید به گونه ای باشد كه هم افراد شاغل در كلانتری ها و پاسگاه ها و هم مردم مراجعه كننده به این مراكز احساس راحتی كنند و آشفتگی نداشته باشند.برای مراجعه كننده باید احساس تغییرات مناسب محسوس باشد و این تغییرات پی در پی اجرا شود.

وی نظارت در پاسگاه ها و كلانتری ها را بر اساس پایه های تعیین شده در طرح مكنا دانست و افزود: اضافه كاری، شاخص های ارتقا، پاداش و البته تنبیه نیز براساس این طرح مشخص شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: طرح مكنا در پلیس راه آهن و فرودگاه ها نیز اجرا خواهد شد زیرا آنان نیز به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند. نیروی انتظامی معتقد است بخش عمده ای از رضایت مندی مردم از پلیس در این طرح فراهم خواهد شد.

اجتمام ** 1379 ** 1788 **1580





:: برچسب‌ها: اتومبیل , چشم انداز , دریاچه ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: